Financieel Administratief Medewerker

Ben jij degene die onze afdeling komt versterken?

Ben jij een nauwkeurige en gestructureerde financial die energie krijgt van administratie en cijfers? Voor onze interne administratie en de administraties van onze klanten zijn we per direct op zoek naar een enthousiaste en leergierige collega die bijdraagt aan een efficiënte en foutloze boekhouding.
Cijfers en administratie hebben altijd jouw interesse gehad. Je hebt oog voor detail en voelt je verantwoordelijk voor een correcte verwerking van financiële gegevens. Samen met je collega’s zorg je ervoor dat onze administratie en die van onze klanten altijd up-to-date en in balans is.

Wat je gaat doen

  • Boeken van bankmutaties, verwerken van in- en verkoopfacturen en uitvoeren van afletteringswerkzaamheden.
  • Beheren van de debiteurenmailbox en de debiteurenadministratie.
  • Bewaken van de incassoprocedure en wekelijks nabellen van openstaande posten.
  • Maandelijks opleveren van ouderdomsanalyses.
  • Opstellen van specificaties t.b.v. de periodecijfers.
  • Uitvoeren van diverse controlewerkzaamheden.
  • Verzorgen van facturatiewerkzaamheden.
  • Klaarzetten van betalingen en verwerken van betalingsopdrachten.

Wat wij vragen

  • Minimaal 2 jaar ervaring als financieel administratief medewerker.
  • Een afgeronde relevante MBO-opleiding.
  • Nauwkeurig, gestructureerd en communicatief vaardig.
  • Ervaring met Basecone, Exact en Twinfield is een pré.

Dit bieden wij jou

Op maat gemaakte taken die perfect bij jou passen

Salaris tussen €2.500 en €3.700 bruto per maand (o.b.v. fulltime dienstverband)

26 vakantiedagen op jaarbasis en 8% vakantiegeld

Studiekostenregeling en een jaarlijks cursusbudget van €1.000 

Reiskostenvergoeding

Laptop en iPhone van de zaak

Korting op SWAP-fiets en de mogelijkheid om een fiets te leasen via Lease a Bike

Abonnement bij MyLife of 20 euro sportbudget

Flexibele werktijden en de mogelijkheid tot thuiswerken

Netto vergoeding van €68 rond je verjaardag en in de dure decembermaand

Sociale activiteiten zoals gezellige kwartaalborrels en bedrijfsuitjes

En nog veel meer!

Bij Steens vinden we jouw ontwikkeling belangrijk

Bij Steens denken we graag met je mee over je groei, omdat we geloven dat onze groei begint bij die van jou! Daarom hebben we verschillende voorwaarden opgesteld om je te ondersteunen in je ontwikkeling.

Door jouw ontwikkeling te stimuleren, streven we ernaar om je groei binnen het bedrijf te bevorderen. Binnen Steens bieden we aanzienlijke kansen voor doorgroeimogelijkheden naar verschillende functies.

Ons sollicitatieproces

1

Sollicitatie

Wij gaan met je sollicitatie intern aan de slag.

2

Kennismaking

We nemen telefonisch contact met je op voor een eerste kennismaking. Zien we voldoende aansluiting? Dan nodigen we je graag uit voor een gesprek.

3

Eerste gesprek

Tijdens een eerste gesprek kijken we graag of jouw ambities en werkwijze aansluiten bij de organisatie. Is het een match? Dan nodigen we je graag uit voor een tweede gesprek.

4

Tweede gesprek (optioneel)

In een tweede gesprek maak je kennis met een senior manager en/of senior medewerker. Is dit ook succesvol? Dan doen we je graag een aanbod!

5

Contract

We sturen je een aanbod op en bij akkoord stellen we je arbeidsovereenkomst op. Welkom bij Steens!

Solliciteer direct

Denk jij dat je de juiste aanvulling bent op ons team? Solliciteer dan nu! Stuur je cv met motivatiebrief naar werken@steens.nl of solliciteer via onderstaand sollicitatieformulier.


Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Bekijk ook onze andere vacatures

 

 

Thomas Mannplaats 311, 3069 NJ Rotterdam
Postbus 8117, 3009 GD Rotterdam

Copyright © Steens & Partners 2025

Maaike Buitink

Recruiter

Heb je een vraag? Stuur mij gerust een WhatsApp!

Powered by WpChatPlugins