Assistent Aangiftemedewerker

Ben jij degene die onze afdeling komt versterken?

Ben jij gedreven, nauwkeurig en vind jij belastingzaken interessant? Wil je jezelf ontwikkelen binnen een omgeving waar kwaliteit en cliëntgerichtheid voorop staan? Dan is deze functie iets voor jou!

Ons team, bestaande uit ongeveer 10 collega’s van diverse leeftijden, is op zoek naar een Assistent Aangiftemedewerker. Als Assistent Aangiftemedewerker ben je verantwoordelijk voor het zelfstandig opstellen van belastingaangiften en het bieden van ondersteuning binnen de belastingadvisering. Je werkt nauw samen met ervaren professionals en legt verantwoording af aan de Zelfstandig Aangiftemedewerker, Belastingadviseur, Senior Belastingadviseur of Vennoot.

Wat je gaat doen

  • Opstellen van belastingaangiften (OB, IB, VpB) en gerelateerde correspondentie;
  • Voorbereiden van werkzaamheden voor complexe aangiften en jaarrapporten;
  • Controleren van aangiften en fungeren als aanspreekpunt voor fiscale aspecten;
  • Voorbereiden van eenvoudige bezwaarschriften;
  • Onderhouden van contact met cliënten voor benodigde gegevens;
  • Signaleren van adviesmogelijkheden en bespreken met leidinggevende;
  • Bijdragen aan een kwaliteitsgerichte cultuur en professioneel kritische instelling;
  • Leveren van een positieve bijdrage aan teamvergaderingen en interne projectgroepen;
  • Plannen van werkzaamheden in overleg met leidinggevende en op basis van risico’s.

Wat wij vragen

  • MBO niveau 4 of Hbo-opleiding;
  • Ervaring is niet vereist;
  • Minimaal 24 uur per week beschikbaar.

Dit bieden wij jou

Op maatgemaakte taken die perfect bij jou passen

Salaris tussen €2.390 en €3.331 bruto per maand (o.b.v. fulltime dienstverband)

26 vakantiedagen op jaarbasis en 8% vakantiegeld

Studiekostenregeling en een jaarlijks cursusbudget van €1.000 

Reiskostenvergoeding

Laptop en iPhone van de zaak

Korting op SWAP-fiets en de mogelijkheid om een fiets te leasen via Lease a Bike

Abonnement bij MyLife of 20 euro sportbudget

Flexibele werktijden en de mogelijkheid tot thuiswerken

Netto vergoeding van €68 rond je verjaardag en in de dure decembermaand

Sociale activiteiten zoals gezellige kwartaalborrels en bedrijfsuitjes

En nog veel meer!

Bij Steens vinden we jouw ontwikkeling belangrijk

Bij Steens denken we graag met je mee over je groei, omdat we geloven dat onze groei begint bij die van jou! Daarom hebben we verschillende voorwaarden opgesteld om je te ondersteunen in je ontwikkeling.

Door jouw ontwikkeling te stimuleren, streven we ernaar om je groei binnen het bedrijf te bevorderen. Binnen Steens bieden we aanzienlijke kansen voor doorgroeimogelijkheden naar verschillende functies.

Jouw doorgroeimogelijkheden

Ons sollicitatieproces

1

Sollicitatie

Wij gaan met je sollicitatie intern aan de slag.

2

Kennismaking

We nemen telefonisch contact met je op voor een eerste kennismaking. Zien we voldoende aansluiting? Dan nodigen we je graag uit voor een gesprek.

3

Eerste gesprek

Tijdens een eerste gesprek kijken we graag of jouw ambities en werkwijze aansluiten bij de organisatie. Is het een match? Dan nodigen we je graag uit voor een tweede gesprek.

4

Tweede gesprek (optioneel)

In een tweede gesprek maak je kennis met een senior manager en/of senior medewerker. Is dit ook succesvol? Dan doen we je graag een aanbod!

5

Contract

We sturen je een aanbod op en bij akkoord stellen we je arbeidsovereenkomst op. Welkom bij Steens!

Solliciteer direct

Denk jij dat je de juiste aanvulling bent op ons team? Solliciteer dan nu! Stuur je cv met motivatiebrief naar werken@steens.nl of solliciteer via onderstaand sollicitatieformulier.


Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Bekijk ook onze andere vacatures

 

 

Thomas Mannplaats 311, 3069 NJ Rotterdam
Postbus 8117, 3009 GD Rotterdam

Copyright © Steens & Partners 2025

Maaike Buitink

Recruiter

Heb je een vraag? Stuur mij gerust een WhatsApp!

Powered by WpChatPlugins